Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
La recerca continua oberta a fi de noves detencions i la valoració total del cablejat sostret
94
La Policia Nacional ha detingut, a Palma, dos homes de 23 i 27 anys, com a presumptes autors d’un delicte de furt, per sostreure cablejat elèctric de l’enllumenat públic de diversos carrers de Palma.
La recerca es va iniciar a conseqüència d’una denúncia interposada pel responsable d’una empresa en la qual alertava de la sostracció de cablejat elèctric corresponent a l’enllumenat públic de Palma, des del passat 21 de gener i que afectava un total de set barriades de Palma: Coll d’en Rabassa, Es Viver, Plaça de Toros, La Olivera, Les Meravelles, Son Ferriol i Establiments, on molts carrers van quedar sense llum amb les consegüents molèsties per als ciutadans i el perjudici per a l’empresa que va haver d’instal·lar cablejat nou.
De moment, el valor de cablejat sostret ascendeix a més de 8.000 €, si bé aquesta quantitat es pot duplicar a l’espera del resultat final de l’auditoria.

Els lladres acudien a determinats carrers i, a plena llum del dia, desconnectaven els fusibles i obrien les arquetes pròximes als fanals on tallaven els cables i els estiraven enrotllant-los i introduint-los en un vehicle per a posteriorment vendre’l en empreses de reciclatges. Una vegada identificades les persones, els agents van dur a terme la fase operativa i dijous passat van procedir a la detenció de dos homes com a presumptes autors dels fets. La recerca continua oberta a fi de noves detencions i la valoració total del cablejat sostret.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord