L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Estan relacionats amb una banda que hauria efectuat més de 70 robatoris a Mallorca
La Guàrdia Civil ha detingut dues persones per diversos robatoris a col·legis, guarderies i residències d’ancians de Manacor. L’institut armat ha escorcollat tres pisos del municipi per detenir, de moment, els dos membres d’aquesta banda. L’operació ha començat dimecres devers les 8.00 hores.
En cerquen una tercera que no era a la casa dels detinugts en el moment en què han entrat els agents a escorcollar el domicili. Els cercaven des de novembre i estan relacionats amb més de 70 robatoris comesos a escoletes, instituts, centres de dia i residències de persones majors d’arreu de Mallorca.
Entraven de nit quan no hi havia activitat en aquests centres i se’n duien tot el que podien, sobretot doblers i material electrònic, com ara tauletes tàctils i ordinadors, que després els venien. En una ocasió s’endugueren tota la recaptació d’uns alumnes per anar de viatge d’estudis.
En els escorcolls s’ha pogut recuperar part dels doblers sostrets en els robatoris. S’espera que passin dijous dematí a disposició judicial a Manacor.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues