Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Tres persones acabaren ferides greus i traslladades a Son Espases
Foto: Guàrdia Civil.
314Dos joves de 24 i 33 anys han estat detinguts com a presumptes autors dels delictes d’homicidi en grau de temptativa, lesions i alteració greu de l’ordre públic. Ha estat arran d’una brega multitudinària en un local d’oci nocturn de Palmanova, on feriren diverses persones amb botelles rompudes. Els fets tengueren lloc la matinada de diumenge, quan un grup de persones va alertar una patrulla de la Guàrdia Civil del quarter de Calvià, acompanyada d’agents d’un dels Grups de Reserva i Seguretat, de l’operatiu especial d’estiu, que hi havia una baralla.
Quan arribaren al local d’oci nocturn proper al lloc on patrullaven, els agents trobaren un home ensangonat, brandant una botella de vidre rompuda i atacant els presents. El reduïren i li prengueren l’arma. Un cop controlada la situació, els agents parlaren amb el personal del local, que explicà que l’home ensangonat, el seu acompanyant i dues persones més, que havien fugit, havien agredit tant treballadors com dos clients.
Els agents demanaren assistència sanitària per a tres persones ferides durant l’incident. A causa de la gravetat i la localització de les ferides, les víctimes foren traslladades a l’Hospital Universitari Son Espases amb talls oberts al coll, cap, braços i cames.
Els detinguts són un home de 24 anys i el seu acompanyant de 33, acusats de temptativa d’homicidi, lesions i alteració greu de l’ordre públic.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La Policia Local ha hagut de barrar el trànsit a l'avinguda d'Alexandre Rosselló