Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'agressió s'ha produït arran d'un robatori frustrat a una casa ocupada
Tres persones han estat ferides per arma blanca aquest divendres vespre al Camp d’en Serralta, a Palma. Ha ocorregut al número 40 del carrer d’Emili Darder, durant un intent de robatori. Presumptament, una persona d’origen colombià, ocuparia un dels pisos i hi guardaria marihuana. Els dos atracadors han intentat robar la mercaderia, moment en què ha tingut lloc una baralla. Fins aquí, s’han desplaçat multitud d’agents de la Policia Nacional i de la Policia Local, junt amb ambulàncies.
Els sanitaris s’han enduit l’home que ocupa el pis a Son Espases. Curiosament, els presumptes atracadors han anat al mateix hospital pel seu propi peu, a causa de la magnitud de les ferides d’un d’ells; de fet, ha hagut de ser operat d’urgència. Tant dos dels presumptes atracadors com l’ocupant de l’habitatge estan detinguts i sota custòdia de la policia.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora