Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'agressió s'ha produït arran d'un robatori frustrat a una casa ocupada
Tres persones han estat ferides per arma blanca aquest divendres vespre al Camp d’en Serralta, a Palma. Ha ocorregut al número 40 del carrer d’Emili Darder, durant un intent de robatori. Presumptament, una persona d’origen colombià, ocuparia un dels pisos i hi guardaria marihuana. Els dos atracadors han intentat robar la mercaderia, moment en què ha tingut lloc una baralla. Fins aquí, s’han desplaçat multitud d’agents de la Policia Nacional i de la Policia Local, junt amb ambulàncies.
Els sanitaris s’han enduit l’home que ocupa el pis a Son Espases. Curiosament, els presumptes atracadors han anat al mateix hospital pel seu propi peu, a causa de la magnitud de les ferides d’un d’ells; de fet, ha hagut de ser operat d’urgència. Tant dos dels presumptes atracadors com l’ocupant de l’habitatge estan detinguts i sota custòdia de la policia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles