Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Un a Cala d'Or i un a s'Illot ja han posat pany i clau a l'hotel
Segons els hotelers, els efectes de la caiguda del gegant britànic no han fet més que començar. Dos establiments hotelers, un de Cala d’Or i un de s’Illot, ja ha hagut de tancar les seves portes a conseqüència de la fallida de Thomas Cook.
Ambdos casos havien de tancar d’aquí a un mes, però el tancament s’ha hagut d’avançar per manca de clients durant el mes d’octubre.
Alguns turistes ja han partit a ca seva i d’altres, avui, han estat reubicats a altres hotels de les mateixes companyies.
Notícies relacionades:
Tanquen a Mallorca els primers establiments hotelers afectats per la fallida de Thomas Cook
Thomas Cook deixa un deute milionari als hotels de la Platja de Palma
A fons: Tot el que sabem fins ara de la fallida de Thomas Cook
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs