Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Un d'ells té un traumatisme al cap i l'altre està policontusionat
149
Dos homes han resultat ferits, amb pronòstic lleu, després de col·lidir contra un mur a Formentera, en la matinada d’aquest dissabte. El conductor havia perdut el control del cotxe i se n’havia sortit de la via.
A conseqüència de la topada, un dels ferits té un traumatisme cranioencefàlic i l’altre, múltiples contusions.
L’accident ha tingut lloc a les 3.08 hores, en la rotonda de Sant Ferran, en direcció a es Pujols. En el vehicle, hi havia una tercera persona que ha resultat il·lesa.
Cap dels tres ocupants no ha quedat atrapat, per la qual cosa el 061 els ha donat les primeres indicacions i hi ha enviat una ambulància. Els ferits han estat traslladats a l’hospital de Formentera.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada