Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El conductor ha donat positiu a la prova d'alcoholèmia
Tres persones ferides, dues de les quals greus, en una accident aquest dimecres a la nit a la Via de Cintura de Palma. Va ser a les 23.30 hores quan el vehicle, en el qual hi viatjaven quatre persones, va perdre el control i va xocar contra uns blocs de formigó, va bolcar i un dels ocupants hi va quedar retingut, el qual va necessitar l’ajuda dels Bombers per treure-lo.
Fins al lloc s’hi van desplaçar també nombroses ambulàncies, la Guàrdia Civil i la Policia Nacional. El conductor ha donat positiu a la prova d’alcoholèmia. Els ferits varen ser traslladats amb politrauma a l’Hospital de Son Espases i la Policlínica Juaneda.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat