L'accident ha tingut lloc aquest dissabte al voltant de les 14.30 hores quan una furgoneta s'estava incorporant a la via
149
Dos homes de 33 i 38 anys que viatjaven en una furgoneta han resultat ferits de gravetat en un accident a l’autopista en direcció a Llucmajor.
L’accident ha tingut lloc aquest dissabte al voltant de les 14.30 hores quan una furgoneta s’estava incorporant a la via, segons han informat les autoritats. A conseqüència de l’incident, els dos ocupants del mateix vehicle han resultat ferits de gravetat.
El Servei d’Emergències ha activat els cossos de seguretat, que s’han desplaçat fins al lloc de l’incident, i han atès els pacients, que han estat traslladats a l’Hospital Són Llàtzer després d’activar el codi politrauma greu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística