Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El succés ha tingut lloc cap a les 10.15 hores en un parking del carrer Sant Ignasi
Imatge d'arxiu. /JAVIER ABRIL
14Dues persones han resultat ferides, una d’elles greu, en un incendi en un habitatge de la Soledat Nord, a Palma, segons ha informat el Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) 061.
El succés ha tingut lloc cap a les 10.15 hores en un habitatge del carrer Sant Ignasi. Han resultat afectats un home de 43 anys, en estat greu, i una dona de 57 anys, en estat menys greu.
Tots dos han estat traslladats, per una ambulància de suport vital avançat i una altra de suport vital bàsic, respectivament, a l’Hospital Son Espases.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat