La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Eren una parella de 31 i 32 anys que feien turisme al país
Almanco dos espanyols es troben entre les víctimes mortals dels atemptats de diumenge a Sri Lanka. Són una parella de gallecs que eren al país de turisme. El Ministeri d’Exteriors espanyol ha confirmat que són dues de les 290 víctimes mortals de les explosions.
La policia ha detingut més d’una vintena de persones i ja ha identificat un dels set terroristes suïcides que es van immolar en esglésies i hotels.
El govern ha anunciat ajudes econòmiques per als familiars de les víctimes: un milió de rúpies, uns 5.000 euros, per aquells que han perdut algú a l’atemptat.
L’atribueixen a un grup jihadista local que va actuar amb ajuda internacional. Dilluns mateix ja s’han celebrat funerals per a les víctimes, moltes d’elles cristianes, la religió del 6% de la població d’Sri Lanka.
A partir de la mitjanit de dilluns el govern de Sri Lanka activarà el que anomenen “estat d’emergència condicional” per combatre el terrorisme.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres