El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els acusats accepten 6 mesos de presó i indemnitzar les famílies de les víctimes amb un total de 280.000 euros
L'hotel Tropical Park de s'Arenal de Llucmajor
209Dos hotelers han estat condemnats a 6 mesos de presó per la mort dels dos turistes que es varen intoxicar per monòxid de carboni a l’estiu del 2011, a l’hotel Tropical Park de s’Arenal de Llucmajor. Aquest dijous han tancat un acord amb el fiscal i han reconegut un delicte d’homicidi per imprudència. A banda de la pena de presó, que queda suspesa, han acceptat també pagar una indemnització de 99.000 euros als familiars de la primera víctima, una jove ucraïnesa de 29 anys, i de 180.000 als familiars de la segona, un jove francès de 25. Part d’aquestes quantitats ja han estat pagades als perjudicats.
DOS MORTS EN TRES DIES A LA MATEIXA HABITACIÓ
Els fets varen ocórrer al juliol del 2011. Hi va haver una fuita de gas a l’habitació 527 que va provocar la mort d’una primera turista. Tres dies després, un jove va morir a la mateixa habitació. Arran d’això es va iniciar una investigació. Segons la Fiscalia, el motiu d’aquest alt nivell de concentració de monòxid de carboni va ser provocat per la mala combustió d’una caldera a la qual no s’havia realitzat el manteniment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles