El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Es tracta del Blue Room Rafalet de Sant Lluís i l'agroturisme Llimpet, a Alaior
Imatge d'arxiu d'un hotel de Mallorca. /EFE
198Dos establiments turístics de Menorca han aprofitat el decret de mesures urgents contra la Covid per ampliar i modernitzar les seves instal·lacions. Es tracta dels apartaments Blue Room Rafalet de Sant Lluís i l’agroturisme Llimpet, a Alaior. En el primer cas s’ha esbucat una edificació per construir-ne de nou els 17 apartaments totalment renovats. A Llimpet, s’ha aprofitat per ampliar el menjador en 12 places més, a més de crear un espai per al servei i una cambra sanitària.
El decret preveu el compliment d’un seguit de condicionants per poder ampliar la seva superfície fins a un 15% que després es va reduir a un 10% sense necessitat de llicència municipal. Entre d’altres es prohibeix augmentar places i altura dels edificis.
El Govern va autoritzar l’ampliació i modernització d’establiments turístics fa just un any, en un decret llei que pretenia fer front a les conseqüències econòmiques de la crisi sanitària que tot just començava i permetre als hotels adaptar-se a les noves necessitats. Una decisió que va generar polèmica i el rebuig de MÉS per Menorca i Unides Podem, socis de Govern al Consell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits