La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
Els tallers també s'obren a adults que volen millorar la seva qualificació professional per reinsertar-se en el món laboral
Prop de 1.000 alumnes de tot Menorca coneixen aquest dijous i divendres l’oferta en Formació Professional que ofereixen els instituts Pasqual Calbó i Cap de Llevant de Maó. Des de la formació agrària a la d’administració, sanitat, imatge personal, mecanització, prevenció riscos, serveis socials o activitat física. Són les sortides laborals preferents per les quals preparen els dos centres a qui es cansa d’estudiar continguts més abstractes o, també, als adults que volen millorar la seva qualificació per tal de reinsertar-se en el món laboral. A ells anirà dirigida la sessió d’aquest dijous capvespre, fora ja de l’alumnat dels dos instituts.
També les empreses segueixen d’aprop els tallers que s’hi organitzen per tal de poder derivar la formació cap els perfils professionals que més els poden interessar.
Del que es tracta en definitiva és que tothom trobi la feina que més s’ajusti a les seves potencialitats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura