L'Ajuntament des Castell ha ofert acompanyament des dels Serveis Socials als familiars
Dues persones de Menorca han perdut la vida en un accident de trànsit a l’autopista que uneix Saragossa amb Bilbao, quan han xocat contra un mur de formigó.
Es tracta d’un home i una dona molt coneguts al municipi des Castell, on la notícia s’ha estès entre els veïnats. L’home duia un bar de la plaça Esplanada del poble tot i que estava empadronat as Mercadal i la dona era mare de dos fills, un d’ells menor. L’Ajuntament des Castell lamenta la pèrdua dels dos vesins i explica que des de Serveis Socials ja han començat a oferir acompanyament i assessorament als familiars.
Segons fonts de la Diputació de Saragossa, les dues persones han mort de matinada a l’autopista AP 68, a l’altura del municipi de Mallén, quan el vehicle ha sortit de la mitjana i ha acabat xocant contra un mur de formigó.