espanya
Dos migrants han mort i nou han desaparegut a Múrcia després de naufragar prop de la costa l’embarcació on viatjaven. Tres han sobreviscut. Ara embarcacions de Salvament Marítim i dos helicòpters de la Guàrdia Civil cerquen els desapareguts.
El naufragi es va produir anit, el primer dia de mala mar després d’uns dies de bon temps en què arribaren 185 migrants a la Comunitat.
També a les Canàries han arribat avui quatre embarcacions amb 162 migrants subsaharians. Entre ells 18 dones i 5 infants.
Cercador |
Turull i la resta de processats han anunciat que presentaran una demanda davant el Tribunal Europeu de Drets Humans d'Estrasburg.
L'embarcació comença ara una fase de proves, primer a port, i després en el mar, que conclourà al 2023 amb...
Irene Montero i Ione Belarra afirmen que criminalitza els nins i nines que migren sols i suposa un atac racista
El Partit Popular donarà suport a la moció, però critica que la ministra Reyes Maroto estigui més preocupada per la...