Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A Canàries han arribat avui 4 embarcacions amb dones i menors a bord
Dos migrants han mort i nou han desaparegut a Múrcia després de naufragar prop de la costa l’embarcació on viatjaven. Tres han sobreviscut. Ara embarcacions de Salvament Marítim i dos helicòpters de la Guàrdia Civil cerquen els desapareguts.
El naufragi es va produir anit, el primer dia de mala mar després d’uns dies de bon temps en què arribaren 185 migrants a la Comunitat.
També a les Canàries han arribat avui quatre embarcacions amb 162 migrants subsaharians. Entre ells 18 dones i 5 infants.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre