Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Els fets han ocorregut poc abans de les 16.00 hores d'aquest dijous. Es tracta d'un turista suís de 65 anys i un altre alemany de 52
Cala Mesquida en una imatge d'arxiu. Foto: Toni Salès
297Dues persones han mort, després de caure’ls un llamp a Cala Mesquida. Ambdós, un turista suís de 65 anys i un altre alemany de 52, es trobaven banyant-se a l’aigua, quan un llamp ha caigut enmig de la mar i ha impactat en els dos banyistes.
Ràpidament, la gent que es trobava a la platja ha trucat als serveis d’Emergències. Guàrdia Civil, Policia Local i serveis sanitaris d’emergència han acudit al lloc de l’incident. Una de les persones ha mort pràcticament a l’acte, segons fonts. Els professionals sanitaris han estat treballant per intentar reanimar l’altra persona, però finalment ha mort.
Els fets han ocorregut poc abans de les 16.00 hores, quan s’ha format una tempesta al nord-est de Mallorca, de la qual ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície