Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Els fets han ocorregut aquesta passada matinada al quilòmetre 23 de la Carretera General
Imatge d'arxiu.
1424Cap de setmana tràgic a les carreteres de les Illes Balears. Dues persones han mort i dues més han resultat ferides en un accident de trànsit a Ferreries. Els fets han ocorregut a la 01.00 h. d’aquesta matinada al quilòmetre 23 de la Carretera General.
En el sinistre s’han vist implicats dos cotxes amb dos passatgers cadascun. El 061 ha informat que tots dos conductors han mort en l’acte, mentre que els ocupants de l’altre vehicle sinistrat han patit ferides de diversa consideració. Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat dues unitats de suport vital avançat i tres de suport vital bàsic. Les dues persones ferides són dues dones de 51 i 16 anys, mare i filla, que van patir diverses contusions i traumatismes dels quals estan sent ateses en Urgències de l’Hospital Mateu Orfila, però fonts sanitàries asseguren que el seu pronòstic és lleu.
El mes de juny passat ja es van registrar altres dos morts per accident de trànsit a Menorca, en tots dos casos motoristes que es van veure involucrats en col·lisions amb altres vehicles.
El accidente ha ocurrido dentro del término de Mercadal, no en el de Ferreries. Informense bien.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta