Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El nombre de curats arriba avui als 20.749, 206 més que ahir. Els casos actius augmenten en 55, fins als 4.143
166
Les Illes Balears han registrat, en les darreres 24 hores, 263 contagis, 25.318 des que va començar la pandèmia. Avui també s’han registrat dos morts més, 426 en total. El nombre de curats arriba avui als 20.749, 206 més que ahir. Els casos actius augmenten en 55, fins als 4.143. De fet, avui s’ha registrat el nombre més gran de contagis des del 7 de novembre, quan se’n van registrar 284. En total, en aquesta darrera setmana hi ha hagut més casos nous que les dues anteriors. La taxa de positivitat supera avui el 6,3% de les proves fetes.
Pressió hospitalària
Aquest divendres s’ha registrat la menor xifra d’hospitalitzats (209) des de dia 31 d’octubre (201). De fet, aquesta és la segona setmana on ha minvat més la pressió hospitalària durant tota la pandèmia (-49 hospitalitzats en una setmana). En concret, a Mallorca hi ha 142 malalts a planta, 19 menys que ahir i 34 a l’UCI, la mateixa xifra que ahir. A les Pitiüses, hi ha 18 persones a planta, 2 menys que ahir. I a Menorca, hi ha 7 persones a planta, una més que ahir. A l’UCI hi ha dues persones, igual que ahir.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat