Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
L'atacant ha mort després que la Policia l'ha disparat
Dues víctimes mortals i diversos ferits en un apunyalament massiu a Londres. Tot ha passat a l’emblemàtic pont de la capital anglesa, quan faltaven pocs minuts per les 14.00 hores, hora local.
Un home armat amb un ganivet de grans dimensions ha començat a apunyalar indiscriminadament els vianants. Tot d’una s’ha donat avís als serveis d’emergència. La gent ha aconseguit reduir l’atacant. Però en arribar la Policia, i veure que el sospitós duia el que semblava un cinturó d’explosius aferrat al cos ha obert foc.
L’atacant ha mort al mateix lloc dels fets. L’artefacte explosiu ha resultat ser fals. Scotland Yard tracta l’atac com un incident terrorista.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores