Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Tots tres formaven part d'una tripulació de 13 ocupants
Imatge d'arxiu d'una pastera arribada a la costa de Formentera. Foto: IB3.
319Una embarcació amb persones migrants ha arribat, aquest dissabte capvespre, a Formentera amb 13 persones; dues d’elles mortes i una altra ferida greu. Són d’origen magrebí. El SAMU 061 ha reportat l’evacuació en helicòpter de dues persones amb símptomes d’ofegament i hipotèrmia, una de les quals no ha pogut ser reanimada de la parada cardiorespiratòria que patia; és una de les dues mortes. L’altra és el ferit greu, que ha quedat ingressat a l’hospital de Can Misses.
La resta d’ocupants han estat conduïts al port d’Eivissa, mitjançant transport marítim. En l’operatiu hi ha intervingut Salvament Marítim i un avió del servei aeri de la Guàrdia Civil. La resta han estat traslladats per via marítima fins al port d’Eivissa.
No ha estat l’única embarcació arribada a les Illes aquest dissabte. La matinada d’aquest 14 de desembre Salvament Marítim havia auxiliat altres 26 persones migrants dues milles al sud de Cabrera i la Guàrdia Civil i la Policia Local de Felanitx n’havia interceptat 18, que havien desembarcat presumiblement a prop de Cala Santanyí.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals