Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les dues víctimes mortals viatjaven en la moto i varen xocar contra un turisme
114
Dos motoristes han mort en un accident de trànsit en el qual també ha estat implicat un cotxe, a l’autopista de Llevant (Dt.-19) abans d’arribar a Santanyí.
Segons ha informat el Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) 061, l’accident va tenir lloc devers les 22h d’aquest dijous, al quilòmetre 48 d’aquesta carretera.
Els dos morts viatjaven amb moto i varen xocar contra un cotxe. Les víctimes varen resultar ferides greus, amb lesions incompatibles amb la vida. Segons el SAMU, tots dos han mort a l’acte.
En arribar l’ambulància de suport vital avançat del 061, només va poder confirmar la defunció dels dos ocupants de la moto, un home i una dona d’uns 30 anys.
L’equip de SAMU 061 a més va assistir i va traslladar la conductora del cotxe, amb lesions lleus i crisis de pànic, fins a l’Hospital de Manacor.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat