Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Ahir dijous, varen caure 41 litres per metre quadrat, la major part en forma de calabruix
El temps ha canviat pràcticament de cop i arreu de les illes. Un canvi de temps que ens deixa fred i unes intenses calabruixades a distints punts de Mallorca i Eivissa, que ha tenyit de blanc els carrers, com si d’una nevada es tractés.
La tempesta esclatà poc abans de les quatre d’ahir capvespre. Varen caure 41 litres per metre quadrat, en pocs minuts i la major part en forma de calabruix. En va fer tant que, a punts s’acumularen 2 pams de glaç . Un cotxe quedà atrapat per mor del gel i algunes porxades d’establiments de restauració en quedaren danyades. Són els incidents més destacats d’una emblanquinada que semblava neu, però era gel. De fet, el calabruix s’ha conservat tota la nit.
Des de primera hora del matí, la brigada municipal, protecció civil i la policia local fan feina pe recuperar la normalitat i fer accessible les vies.
Els calarajaders avui encara no se’n poden avenir. El sostre d’una botiga de records ha passat per ull a causa del gel acumulat. També aquest tendal d’un local de restauració. Les fulles que han resistit mostren les ferides de la pedregada. A més, el mal temps ha aturat l’activitat pesquera.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca