Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

"M'enviaren a la presó sense saber què havia fet, sense tenir-ne la més mínima idea. L'interrogatori va ser inversemblant", ha declarat un agent de la patrulla verda
Dos policies locals de Palma, que foren investigats en la fase d’instrucció del cas Cursach i fins i tot detinguts, han acusat avui l’exfiscal Miguel Ángel Subirán de pressionar-los en els interrogatoris. Ho han fet en una nova sessió del judici per presumpte tracte de favor de les autoritats locals al Grup Cursach.
El segon testimoni policíac, l’agent de la patrulla verda Juan Manuel Tabarner, ha assegurat que Subirán el va guiar en el seu interrogatori després de detenir-lo sense motiu. “M’enviaren a la presó sense saber què havia fet, sense tenir-ne la més mínima idea… L’interrogatori va ser inversemblant, em demanaren si era normal anar a un local a demanar el DNI o a precintar-lo per tenir un extintor caducat… Clar, això és el normal”, ha declarat Taberner, que ha lamentat que no va poder beure aigua els dies que va estar als calabossos de la Policia Nacional. Quan ha recordat aquests fets, s’ha esfondrat, ha plorat i la presidenta del Tribunal, Samantha Romero, ha interromput la sessió durant uns minuts.
Abans ha declarat un altre agent, Toni Doménech, que ha negat irregularitats al cos policial per beneficiar l’empresari Tolo Cursach. Aquest agent ha defensat l’actuació del policia acusat en aquesta macrocausa judical, Gabriel Torres, que va estar al capdavant de la patrulla verda quan presumptament es produïren les irregularitats. El testimoni ha assenyalat que Torres repartia de manera equitativa les tasques entre els companys del cos i que mai no es va informar el grup Cursach si havia de rebre una inspecció.
Pepe Tirado (Acotur) en el judici del cas Cursach: “El jutge Penalva em deia el que havia de dir sota amenaça d’enviar-me a la presó”
Un dels empresaris que va denunciar el tracte de favor a Cursach reitera en el judici que la policia de Palma va anar contra ell i el seu negoci
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç