L'Ajuntament prendrà mesures contra els dos edils, que també seran amonestats
L’Ajuntament de Petra prendrà mesures contra dos regidors que seguiren i intervengueren en el ple municipal d’aquest dilluns en línia des del seu cotxe i conduint. A part de cometre una il·legalitat al volant, el Consistori considera que és una falta de rigor i també els amonestarà.
La sessió plenària es va celebrar a les 13 h i, per ser una hora poc habitual, els regidors el podien seguir en línia. Dos d’aquests edils, que formen part de l’equip del batle, Salvador Femenias, ho van fer mentre conduïen. A més, durant la votació per aprovar el Pla econòmic i financer municipal, van alçar la mà.
Un fet que els portarà conseqüències. Femenias ha lamentat els fets i diu que els regidors seran multats per la Policia Local per estar connectats al telèfon mòbil mentre conduïen.
Al poble, aquest dimarts no es parlava d’altra cosa i tothom coincideix que l’acte va ser poc encertat. A banda, el Consistori amonestarà els dos edils per falta de serietat i rigor en el transcurs d’un ple en el qual es debaten temes que afecten tot el poble. A més, no es descarta la prohibició de celebrar sessions plenàries telemàtiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració