Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Un home també ha hagut de ser rescatat al torrent de Mortitx
103
Una dona de 65 anys ha estat evacuada en helicòpter des dels voltants de l’ermita de Betlem, en el municipi d’Artà, després de precipitar-se des d’un penya-segat d’uns 5 metres d’altura.
Segons ha informat el servei d’emergències sanitàries 061, l’accident s’ha produït poc després de les 12 del migida, i la víctima és una ciutadana alemanya que ha sofert politraumatismes al cap i a l’esquena de pronòstic reservat.
Fins al lloc s’ha desplaçat en una ambulància de suport vital bàsic personal sanitari que ha atès en primera instància a la víctima i ha requerit la intervenció de l’helicòpter de la Guàrdia Civil, que ha traslladat a la ferida a l’hospital Són Espases de Palma.
Poc després, a primera hora de l’horabaixa, un home espanyol ha hagut de ser hissat amb la grua fins a l’helicòpter per ser traslladat a Son Espases, després de patir un fort esquinç de turmell a la zona del torrent de Mortitx, al municipi de Pollença.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit