S'ha activat el protocol previst, oferint assistència sanitària i suport jurídic i psicològic als professionals afectats
Dos tècnics del 061 han patit una agressió a Formentera avui dimarts dematí mentre traslladaven dins l’ambulància un pacient a l’Hospital de l’illa. La Conselleria de Salut, el Servei de Salut i la Gerència del 061 han condemnat enèrgicament l’agressió. S’ha activat el protocol previst, oferint assistència sanitària i suport jurídic i psicològic als professionals afectats. D’ençà de la reforma del Codi Penal, el personal sanitari és considerat “autoritat pública” i es preveuen penes de fins a quatre anys de presó per als agressors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística