Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Precursors de l'art urbà protagonitzen la primera exposició d'aquest espai
És Dotmaster, un dels precursors de l’art urbà a Gran Bretanya. Ha compartit festivals amb Banksy, i les seves obres són reconegudes arreu del món. Avui, ha intervingut un hotel de Portals. “Vaig pintar aquí fa molts anys, abans que tirassin abaix l’antic edifici i fessin aquest de nou. Així que és molt especial pintar al mateix lloc que vaig pintar ara fa 10 anys”, afirma Dotmaster.
I és que en aquest espai, es troba la 2B Gallery, especialitzada en art urbà. I que acaba d’inaugurar la seva primera exposició, amb artistes de primer nivell.
Una iniciativa que vol reconèixer l’art vinculat al present immediat. Gairebé postcontemporani. I que exhibeix propostes innovadores, com la tecnologia NFT. Art digital encriptat, que assegura l’exclusivitat dels seus propietaris.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja