50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Els manifestants han duït un taüt plè de plàstics fins Cort, el Consell i el Parlament
Més d’un centenar de persones han participat avui a un funeral simbòlic pel plàstic d’un sol ús. Demanen als governants que aprovin, com a tard al febrer, l’anunciada Llei de Residus.
Amb un taüt dins un llaüt. Així ha començat l’actuació reivindicativa de fins a 12 entitats ecologistes de dins i fora de Balears, per tal de reclamar l’aprovació urgent de la Llei de Residus, que entre d’altres coses, acaba amb els plàstics d’un sol us.
La comitiva fúnebre ha estat encapçalada per un cotxe d’època amb un conductor també d’època.
Els participants han anat a cercar els polítics a les institucions, per donar-los la corona fúnebre. La cita ha acabat davant el Parlament, on en teoria la Llei s’ha d’aprovar a principis de l’any que ve.
Els assistents han tirat els plàstics damunt el taüt en la cloenda d’un funeral que també ha estat una festa per a grans i menuts.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte