L’Ajuntament de Sant Josep ha informat que a darrera hora d’ahir havien estat desallotjades 12 persones, de 7 habitatges, de l’escala 2 de l’edifici Don Pepe des Codolar, al Parc Natural de ses Salines. Una parella d’un dels pisos s’ha negat a ser desallotjada i en un altre habitatge el titular no hi era present i es trobava, segons fonts de l’ajuntament, en el seu lloc de treball, quan tècnics i Policia Local de Sant Josep pretenien presentar-li l’ordre de desallotjament.
El motiu d’aquest, recordem, és el mal estat de l’edifici. Ja va ser desallotjada l’escala 1 d’aquest bloc. Si finalment aquests dos habitatges no inicien el desallotjament, caldrà una ordre d’un jutge perquè així sigui. Segons el consistori totes les persones que han abandonat els seus pisos estan a un aparthotel de Platja den Bossa que els ha ofert. Els afectats han criticat el poc temps que han tingut per fer la mudança.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui