Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Es vol humanitzar i fer més amena l'atenció sanitària fent passar una bona estona a pacients, familiars i personal del centre
La iniciativa musical ‘Plantagrama’ ha duit fins a l’hospital de Can Misses la música del quartet ‘Doctor Trapero’. Es tracta d’un grup que va néixer al metro de Madrid i que s’ha acabat de formar a Eivissa amb la incorporació d’un bateria i d’un baix.
El grup, que ofereix una barreja de rumba, rock i swing, ha actuat a les plantes de maternitat i cirurgia. L’objectiu és humanitzar i fer més amena l’atenció sanitària fent passar una bona estona no només als pacients, sinó també als familiars que els acompanyen i també als professionals que els atenen.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions