Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La gent hi passeja per fer-se fotos
El centre de Manacor s’ha animat aquest cap de setmana amb l’inici de la campanya Manacor Encantat. La gent hi passeja per fer-se fotos amb les grans figures de personatges fantàstics. Les han instal·lat per donar suport al comerç local.
Hi han 30 bolets i cinc figures de personatges fantàstics. N’hi ha que fan fins a sis metres d’alt. Els comerciants asseguren que han vist molta més gent pel carrer, però falta veure si això es traduirà en més vendes.
La campanya Manacor Encantat va començar ahir i s’allargarà fins al 7 de juny.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061