Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Asaja-Balears organitza una jornada informativa sobre la innovació tecnològica al sector agrari
Tractors amb connectivitat digital i geolocalització, i drons agrícoles emprats per adobar i fertilitzar cultius. No són tecnologies del futur, sinó del present, perquè ja s’utilitzen a l’agricultura. Per impulsar la digitalització del camp balear, ASAJA ha organitzat aquest dimecres horabaixa una jornada informativa a Algaida per a professionals del sector. Hi han assistit unes 130 persones.
Una empresa especialitzada ha explicat als pagesos com funcionen els drons i com es programen per aplicar tractaments de precisió als cultius. Ben aviat serà habitual veure’ls al camp.
També s’han donat a conèixer les darreres innovacions en el món dels tractors connectats digitalment. Totes les dades de feina s’integren directament al quadern digital de l’explotació, que han d’anar implantant tots els pagesos professionals.
Joan Company, president d’Asaja-Balears ha destacat la importància que el camp es digitalitzi, ja que, ha dit, el futur de l’agricultura serà digital “o no serà”.
A finals d’any arribaran a Mallorca els dos primers drons agrícoles que es destinaran al cultiu de la patata i el cereal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions