Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

L'equip de Paco Jémez cercarà els tres punts contra el Cartagena després de la derrota a Almeria
Parlar del Cartagena a Eivissa és gairebé com fer-ho de l’home del sac. Dues vegades ha visitat la UD l’estadi Cartagonova, i es va endur un 6 a 0 Segona B i un 5 a 1 ara fa uns mesos a Segona.
L’empat a casa contra el Saragossa i, sobretot, la derrota clara a Almeria han rebaixat l’eufòria desfermada després de l’inici fulgurant de l’era Jémez. El duel d’avui es presenta com una gran oportunitat per revifar i per tornar a mirar la zona de play-off de ben a prop. Davant, un Cartagena que també ve de perdre la setmana passada, però que somia amb el seu primer ascens a Primera de la mà de l’incombustible Rubén Castro, pitxitxi de Segona camí els 41 anys.
Amb les baixes d’Álvaro per lesió i Gálvez per sanció, la gran novetat a la llista és el migcampista ofensiu del Sant Rafel Claverías, una de les sensacions enguany a Tercera.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc