Troben el cadàver d’un desaparegut a la costa nord de Menorca
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Les autores afirmen que ja tenen planificats altres llibres per escriure en els pròxims mesos
Dues auxiliars d’infermeria vinculades a l’Hospital de Llevant, a Porto Cristo, han escrit un llibre amb consells pràctics i senzills de com tenir cura dels malalts i la gent gran. El llibre es pot comprar per internet i les vendes han arribat, fins i tot, als Estats Units.
Yudelsys i Naima són dues auxiliars d’infermeria que des de fa uns mesos també són escriptores. I s’han estrenat amb un llibre ben particular. En ell han explicat de manera senzilla el que és més important a l’hora de cuidar malalts o persones majors, una feina que els ha duit aproximadament un any.
‘Cómo cuidarl@’ no està dirigit a professionals sanitaris, sinó a les persones anònimes que tenen cura de familiars a casa. Tant Yudelsys com Naima tenen clar que l’amor i el respecte són la guia fonamental per cuidar la gent gran.
De moment han estat editats 50 exemplars sota demanda i fins i tot un d’ells ha arribat als Estats Units. Les autores afirmen que ja tenen planificats altres llibres per escriure en els pròxims mesos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles
La temporada s'allarga fins a finals d'octubre