Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

USO apunta a l'esquirolatge com a causa de la baixa incidència: "Duen tripulants de Portugal, Regne Unit, Itàlia i França"
/Alejandro García.
18Dos vols cancel·lats (Palma-Madrid i Madrid-Palma) i 25 retards a Son Sant Joan (4 de sortida i 15 d’arribada), a més d’altres sis retards a Es Codolar, a Eivissa, és el balanç provisional de la nova jornada de vaga dels tripulants de cabina de Ryanair als aeroports de les Illes. A tot l’Estat, segons les dades d’USO, la incidència a les 13 hores és de tres vols cancel·lats (els dos de Palma, més un de València-Londres) i 99 retards.
El sindicat denuncia que la poca incidència és a causa de l’esquirolatge de la companyia de baix cost, que duu tripulants de cabina de Portugal, el Regne Unit, Itàlia i França per cobrir el servei. “Entre l’esquirolatge i l’abús dels serveis mínims, és impossible exercir el nostre dret a vaga”, ha criticat Raquel Bautista, de la secció d’USO a Ryanair i tripulant a Màlaga.
Els treballadors protagonitzen aquest dimarts la seva sisena aturada. Reivindiquen un conveni col·lectiu per al sector i el fet d’estar regulats per la normativa laboral espanyola, i no la irlandesa, d’on és l’aerolínia.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar