Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Dissabte juga a Lugo contra un rival directe per allunyar-se del descens
La UD Eivissa Ushuaïa Vòlei juga aquest cap de setmana contra l’Arenal Emevé gallec. L’equip pareix que ha començat a oferir una altra cara amb el nou tècnic, l’argentí Matías Pacini, però urgeixen les victòries. L’equip està només una posició per damunt del descens.
Amb el canvi d’entrenador, a mitjans desembre, els eivissencs s’aferren més als partits, guanyant sets als poderosos Almeria i Sòria, i aconseguint una victòria de prestigi davant Terol. Tot va arribar amb la destitució d’Ariel Olmedo i l’ascens del seu segon, Pacini. El tècnic de Rosario basa el seu mètode en l’exigència.
I tot i la millora en el joc, a la difícil situació classificatòria s’hi afegeixen les baixes a l’Ushuaïa. Entre Covid i lesions, aquest matí només podien treballar sis homes a Es Viver.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare