Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Aubergin i Pablo Erroz han tornat a apostar per aquesta plataforma per presentar les seves creacions
La passarel·la 080 Barcelona Fashion enguany ha tornat a tenir presència mallorquina. La de les firmes Aubergin i Pablo Erroz. Els seus dissenyadors acaben de tornar a Palma, satisfets per la repercusió que dona aquesta plataforma a les seves creacions. La passarel·la 080 és un gran aparador de la moda per a premsa, compradors, influencers i convidats.
Per primer cop, Erroz ha optat per una col.lecció que abarqui tot l’any. 35 models marcats per les prendes atemporals, les siluetes relaxades i l’unisex.
Aubergin, enguany, ha apostat per una col·lecció centrada només en la dona. 21 conjunts, des de dissenys estructurats a propostes més lleugeres i vaporoses. La firma, nascuda fa 4 anys, està ultimant l’obertura d’una tenda el proper mes de març a Palma.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella