Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'embarcació havia tirat l'àncora en mig de la badia, però es va rompre i el vent la va dur cap a la costa
92
La mala mar d’aquest cap de setmana ha varat un catamarà a la platja de Santa Ponça, a Mallorca. L’embarcació havia tirat l’àncora en mig de la badia, però es va rompre i el vent la va dur cap a la costa.
Després de demanar permisos a Costes, aquest dimarts dues grues intenten aixecar l’embarcació. Les dues quilles del catamarà estan molt ancorades a l’arena i miren d’intentar passar un cable per davall per poder alçar-lo i tornar-lo al port per valorar les destrosses.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703