Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'avaria s'ha produït entre les 7 i les 9 del dematí
Una pana en el sistema informàtic ha causat avui dematí retards a les estacions d’Inspecció Tècnica de Vehicles. A Mallorca, una de les estacions que més ho patit ha estat la de Manacor, on els usuaris han hagut d’esperar fins a 2 hores per passar la revisió. Alguns no hi podran tornar fins al mes d’abril.
El problema al sistema informàtic ha paralitzat l’activitat des de les 7 del dematí fins gairebé les 9. Els conductors es mostraven resignats. Alguns han estat reubicats en altres cites per demà i divendres. Però els que hi han acudit sense cita prèvia hauran d’esperar fins al mes d’abril.
El Consell de Mallorca ha explicat que el problema informàtic s’ha produït a tot l’estat, però ha generat més problemes a les illes perquè aquí les estacions d’inspecció obrin més prest. S’espera que, a mesura que avanci el dia, la situació es vagi normalitzant i es redueixi el temps d’espera.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa