Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El pròxim dia 10 d'abril acaba el termini per renovar aquestes ajudes i no perdre-les
Cada ajuntament comunica a la Federació d’Entitats Locals de les Balears (FELIB) la llista de llars que estan més necessitades. S’estudia cas per cas i després la companyia elèctrica decideix quin descompte aplica en funció de cada situació particular. Des d’un 25% fins a un cinquanta d’estalvi en la factura. Fins i tot es pot reduir el càrrec a zero si hi ha un risc greu d’exclusió social.
Des que es posà en marxa el bo social, dues mil famílies de la comunitat s’han beneficiat dels descomptes. Amb la signatura d’aquest conveni entre Endesa i la Federació de Municipis s’informarà els ciutadans dels requisits bàsics que han de complir per sol·licitar-ho. També perquè apliquin mesures d’estalvi energètic.
El pròxim dia 10 d’abril finalitza el termini per renovar el bo social per a tots aquells que ja el tinguin i evitar que el perdin.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit