El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Es tracta d'un nin i d'un jove de 26 anys
397
Dos nous desapareguts a Mallorca. El primer és un nin de 9 anys, que va desaparèixer a Inca aquest dilluns. Segons l’associació SOS Desapareguts, duia una samarreta marró i uns calçons blaus.
🆘 DESAPARECIDO
🟠 Persona Vulnerable#sosdesaparecidos #Desaparecido #Missing #España #Sóller #Mallorca
Fuente: sosdesaparecidos
Síguenos @sosdesaparecido pic.twitter.com/NmV9aeNULU— ALERTA DESAPARECIDOS (@sosdesaparecido) October 11, 2024
A més, també cerquen un al·lot de 26 anys del qual no es tenen notícies d’ençà de dimecres. La darrera vegada que el veren va ser a Sóller. Els detalls que s’han facilitat és que duia unes esportives blanques, una bandolera marró i una gorra negra.
🆘 DESAPARECIDO
Pendiente de tipología#sosdesaparecidos #Desaparecido #Missing #España #Inca #Mallorca
Síguenos @sosdesaparecido pic.twitter.com/WT6NSHG4xl— ALERTA DESAPARECIDOS (@sosdesaparecido) October 10, 2024
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran