Les dues noves incorporacions són el restaurant “Adrián Quetglas” de Palma i l’ Àrgos, d’Álvaro Salazar, al Port de Pollença. El gran protagonista del vespre però, va ser Martín Berasategui: el cuiner basc és l’únic a tot Espanya amb dos restaurants que compten amb 3 estrelles cadascun. Tot i que la gastronomia menorquina és prou valorada a fora, només uns pocs cuiners de l’illa han obtingut aquesta distinció, però treballant a la península. Tot i així, 12 restaurants de Menorca apareixen a la guia Michelin.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa