Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Es tracta de 'Formentera Lady', de Pau Durà, i de 'La vida lliure', de Marc Recha
Dues pel·lícules rodades íntegrament a les Balears estan nominades als Premis Gaudí. Es tracta de ‘Formentera Lady’, l’òpera prima de Pau Durà protagonitzada per José Sacristán, i ‘La vida lliure’ de Marc Recha, i que té Menorca com a escenari. Totes dues estan coproduïdes per IB3 Televisió.
L’actor Pau Durà s’estrenava com a director de cinema el mes de març de l’any passat, amb ‘Formentera Lady’. Una història sobre un home que s’ha de fer càrrec del seu net, i que està protagonitzada per José Sacristán. Ara, l’òpera prima de Pau Durà ha estat nominada als premis Gaudí, com a millor pel·lícula.
Una altra pel·lícula rodada a les illes, ‘La vida lliure’, opta al premi al millor actor protagonista, per Sergi López. El film es va gravar íntegrament a Menorca.
Les cintes que més nominacions acumulen, fins a 9, han estat ‘Entre dos aguas’, ‘Viaje al cuarto de una madre’ i ‘El fotógrafo de Mauthausen’. Els premis Gaudí es lliuraran el 27 de gener a Barcelona.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció