Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

A més, aquests dies, tant la Guàrdia Civil com altres cossos, comproven que tots els ciutadans compleixin el confinament
En aquests dies de quarantena, tant la Guàrdia Civil com altres cossos, realitzen tasques per comprovar que tots els ciutadans compleixen les normes del confinament. Només en el dia d’ahir, es varen realitzar més de 170.000 identificacions de persones, es varen tramitar més de 6.500 denúncies i es varen detenir 28 persones.
A més, el cap de la brigada de la Guàrdia Civil ha traslladat avui que no només es fan aquest tipus d’actuacions, també continuen amb les seves tasques habituals. Ahir varen detenir, juntament amb la Policia Local de Santa Margalida, dues persones per presumptament robar a un habitatge i a una nau annexa a la localitat de Muro.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys