Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Es tracta d'una dona de 65 anys i un home de 68 anys
176
Dues persones, una dona de 65 anys i un home de 68 anys, han resultat ferits de gravetat aquest dissabte després de patir un accident de trànsit entre dos cotxes a Cala Saona, a Formentera, segons ha informat el SAMU 061.
El succés ha ocorregut sobre les 10.45h, quan dues unitats del SAMU 061 s’han desplaçat fins al lloc. Després d’assistir als pacients, els han traslladat a l’Hospital de Formentera. Posteriorment, tots dos han estat traslladats a l’Hospital de Ca Misses d’Eivissa, on romanen amb pronòstic molt greu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106