Una persona ha resultat ferida de gravetat després de bolcar el camió que conduïa al polígon de Son Oms, a Palma. Ha estat traslladada a l’hospital de Son Espases amb pronòstic greu. Aquest ha estat el segon incident d’aquestes característiques d’aquest dimarts, ja que a les cinc de la matinada un altre camió ha bolcat a la carretera que uneix Andratx amb Camp de Mar. El conductor ha estat traslladat a la Mútua Balear amb pronòstic lleu.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa