L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els ferits són un ocupant del patinet, en el qual viatjaven dues persones, i un vianant
84
Dues persones han resultat ferides, una d’elles greu, aquest diumenge, després que un patinet elèctric atropellàs a dos vianants, a Palma. Els ferits són un ocupant del patinet, en el qual viatjaven dues persones, i una vianant d’uns 30 anys i nacionalitat estrangera.
Segons ha informat el SAMU 061 als mitjans de comunicació, el succés ha ocorregut al voltant de les 10.30 hores d’aquest diumenge, en el carrer Manuel Azaña de Palma. El patinet, en el qual viatjaven dos ocupants, ha atropellat una dona, d’uns 30 anys i nacionalitat estrangera, i un home, d’origen espanyol i uns 25 anys, tots dos vianants.
Amb motiu del succés, el SAMU 061 ha activat per un accident de patinet greu una unitat de suport vital avançat i una de suport vital avançat infermer. Finalment, han resultat ferits un dels dos ocupants del patinet i la dona atropellada. De les dues persones ferides, una es troba en estat greu i ha estat traslladada a Son Espases. L’altra persona ferida, manys greu, ha estat traslladada a la Clínica Rotger.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues