Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Els dos joves eren turistes estatunidencs. El conductor del camió va sortir il·lès de l'accident
Dos morts, un motorista i el seu acompanyat, és el balanç d’un nou accident ocorregut aquest dimarts a les carreteres d’Eivissa. Passades les 17.30 hores, una motocicleta i un camió van col·lidir frontalment al km.3 de la carretera de cala Vedella a Sant Josep.
Fins al lloc del sinistre es van desplaçar tres ambulàncies, dues d’elles de suport vital avançat, que intentaren reanimar les víctimes. El copilot, de 19 anys, va morir a l’acte a conseqüència de l’impacte. El conductor, de 21 anys, va morir una hora després, malgrat les maniobres de reanimació dels serveis sanitaris.
Els dos joves eren turistes estatunidencs. El conductor del camió va sortir il·lès de l’accident i va donar negatiu en alcohol i drogues.
Agents de la Guàrdia Civil investiguen el succés en què tot indica que podria tractar-se d’una distracció, ja que el conductor de la motocicleta va envair el carril contrari.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc