Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Són Cala Egos, a Mallorca, i el Caló de´n Serral, a Sant Josep, a Eivissa
Mapa del web de l'AEMA on s'assenyala el nivell de qualitat d'aigua de les platges balears
194La qualitat de les aigües a Balears és un paràmetre que sovint es mira amb lupa, per mor de l’atractiu turístic que tenen les platges. Precisament, la Conselleria de Salut pren mostres anualment de l’aigua de les platges de Balears i n’estableix una qualificació.
A dia d’avui, només Cala Egos, a Santanyí, i la badia de Sant Antoni, a Eivissa, tenen la qualitat insuficient. És a dir, que s´hi permet el bany però que l´aigua de les quals no està considerada com a bona. Aquesta valoració es fa amb les mostres de 4 anys seguits de la mateixa platja.
Segons les dades que la conselleria de salut ha explicat a IB3 ràdio, un 80 per cent de les platges de les illes tenen unes aigües excel·lents, un 15 per cent bones i un 4 per cent suficients.
Precisament, arrel d’aquestes mostres que la Conselleria de Salut fa, detecta si les aigües estan contaminades i s’han de tancar les platges. Les causes de la contaminació, explica Alemany, poden ser diverses. Segons la Conselleria, si una persona es banya a una platja contaminada que no ha estat tancada, no suposaria conseqüències greus per a la salut.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat