Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La ministra d'Hisenda, María Jesús Montero, ha avançat aquest dijous que l'IVA de les mascaretes continuarà en el tipus superreduït del 4% durant el primer semestre de 2022
110
La ministra d’Hisenda, María Jesús Montero, ha avançat aquest dijous que l’IVA de les mascaretes continuarà en el tipus superreduït del 4% durant el primer semestre de 2022.
“Mantindrem el tipus reduït del 4% per a les mascaretes”, ha anunciat Montero durant la defensa dels Pressupostos de 2022 en el debat de vetos als comptes en el Ple del Senat.
La ministra ha explicat abans que acabi l’any el Govern aprovarà un reial decret llei “que doni continuïtat a aquesta mesura els pròxims sis mesos, on la màscara continuarà sent obligatòria“.
Al novembre de 2020, el Govern va aprovar la rebaixa de l’IVA de les màscares quirúrgiques d’un sol ús del tipus general (21%) al superreduït (4%), una mesura que finalitzava el 31 de desembre d’enguany.
A més, el Govern també preveu prorrogar durant el primer semestre de 2022 el tipus zero d’IVA a la importació de material sanitari per a combatre la pandèmia que sigui adquirit per administracions públiques, centres sanitaris i entitats socials.
La setmana passada, el Govern va sol·licitar a la Comissió Europea (CE) poder prorrogar aquesta mesura, que venç el 31 de desembre, i Hisenda aclareix ara que esperarà a obtenir la seva resposta durant les pròximes setmanes per a adoptar-la.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte